Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

...?





και τωρα τι κανουμε......?

20 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Εσύ τι θές να κάνεις;;;;;;

gnostosagnostos είπε...

εγω θελω να παω διακοπες...!
απο χειμωνα βλεπουμε...

Я верю в Сталина είπε...

Τότε προς τι η απορια;;;;

gnostosagnostos είπε...

τυψεις σε κατι που δεν φταιω!
η αναρτηση αυτη ειναι συνεχεια της προηγουμενης...

Я верю в Сталина είπε...

Ααααα! οκ

Ανώνυμος είπε...

σημασια εχει οτι κι αν κανεις να νοιωθεις καλα με εσενα...ειτε ειμαστε αυτοι που φευγουμε ειτε αυτοι που κολαμε ,τη στιγμη που το κανουμε να νοιωθουμε καλα με εμας...να λειτουργουμε απ'την καρδουλα μας...
ειχα κολησει και το ειχα απολαυσει γιατι εκανα αυτο που εγω ενοιωθα...δεν μ ενοιαζε να γινω κολλητηρακι...και ακριβως γι αυτον τον λογο κερδισα την καρδια του!!!
απ την αλλη εχω διωξει καποιον και ενοιωθα καλα με εμενα γιατι δεν μπορουσα να ειμαι αλλο μαζι του...ποιος ο λογος να υποκρινεσαι...
και τις 2 περιπτωσεις τις σκεφτομαι τωρα με ενα χαμογελο...γιατι παντα ακολουθουσα τα θελω μου...
αφεσου και ζησε τις στιγμες με την καρδια σου...εξαλλου πως θα μπορουσαμε να απολαμβανουμε τραγουδια σαν κι αυτα αν δεν συνεβαιναν αυτα τα γλυκο-πικρα σχεδιακια της ζωης????
mary

nefelokokkugia είπε...

..την πάπια?
Αν σε παίρνει όμως, βγες μπροστά και μίλα.
Ότι και αν είναι, ηλίθια δε θα είναι. Θα καταλάβει.
Έχουν μια δυσκολία βέβαια οι κουβέντες αυτές, αλλά μετά θα είσαι καλύτερα.

Gaurakos είπε...

Σε νοιώθω...Και μακάρι να ήμουνα στη θέση σου, να μην φταίω...!

gnostosagnostos είπε...

@mary σωστα τα λες,αλλα εγω δεν θελω να κερδισει καμια την καρδια μου
και ολα ηταν ξακαθαρισμενα απο την αρχη...

@nefelokokkugia ποσο να μιλησω ο ανθρωπος!
την παπια δεν θελω να την κανω,γιατι ειναι πολυ ευκολο για μενα,πολυ δυσκολο για τον αλλον
θα δουμε....

@γαυρε θες να εισαι στην θεση μου ε???
ελα.....ελευθερα!

elena porcupine είπε...

Ε, όχι με Ρέμο να περνάς τέτοιες καταστάσεις!!!
Αυτά τα μπερδέματα, ειδικά αν είσαι και αθώος όπως λες, θέλουν ροκιές για να περάσουν!

Είμαι ειδική στο να βρίσκω τραγούδια για περιστάσεις!Έχω χάρισμα, τί να πω!!!Αν ήνερα λεπτομέρειες, θα σου το έβρισκα! :-) Λοιπόν;Για λέγε, για λέγε!!!

ΥΓ.Επίσης είμαι καλή στις ανακρίσεις!Μου το έχουν πει φίλοι αστυνομικοί! :-))))

elena porcupine είπε...

Το τργούδι δεν το άκουσα!!!!Αρνούμαι να παίξω Ρέμο στο iphone μου!!!

Χιχιχι!!!


Σμουτς!

Froghall είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι δεν καταλαβα... στο ειπε αυτη? το ειπες εσυ? θες να το πεις εσυ? για να εχεις τυψεις μαλλον δε ξηγηθηκες καπου σωστα νομιζω εγω που σημαινει οτι δεν εγινες καπου κατανοητος οπως θα ηθελες εσυ. Επισης για ποσο καιρο μιλαμε οτι ειναι το στορυ? Δλδ μη το κανουμε και θεμα....εκτος και αν αρχισες τα μπαρμπουτσαλα εσυ...

Δε θα σου πουμε εμεις τι θα κανεις... εσυ ξερεις τι πρεπει να κανεις :) και αυτη ξερει... γενικα το στους 2 τριτος δε χωρει ειναι νομος :)

παρε αυτο που ειναι το τωρινο αγαπημενο γιατι το συγκεκριμενο που βαλες εσυ ειναι πολυ μισητο πλεον τραγουδι για εμενα...


http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ

κορυφαιο τραγουδι, κορυφαια φωνη η κοπελια...

Lonely

Astrofegia είπε...

Στη θέση σου θα της μιλούσα άλλη μια φορά ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Από κει και πέρα "αμαρτία εξομολογουμένη, ουκ έστι αμαρτία".
Απλά κάνε μια τελευταία προσπάθεια να έχεις τη συνείδησή σου ήσυχη....
Να θυμάσαι πως με το ζόρι τίποτα δεν γίνεται!!!!
Καλή τύχη γναγν! ;)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου!!
να σε καλά...

DonnaBella είπε...

ψηφιζω διακοπες. δαγκωτο.

Ανώνυμος είπε...

λοιπον αφου της εξηγηθηκες οπως λες μια φορα, κανε μια επαναληψη σε περιπτωση που δεν καταλαβε(η δεν ηθελε να καταλαβει ) για να σου φυγουν και οι τυψεις, και παρε το πρωτο καραβακι για ενα νησακι...alone!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=KDY4nR1IqCs

mary

ΗΩΣ είπε...

Ρε γναγ, το έψαξες πολύ για να το βάλεις αυτό το βίντεο; Ή μήπως επειδή έκανες εσύ μαλακία πρέπει να υποφέρουν και τα δικά μας αυτιά; Εν πάσει περιπτώσει ή ξεκόλλα ή σοβαρέψου. Άντε, σε έπιασε η κλιμακτήριος και είπες να μας γρατζουνίσεις τα αυτιά με αχταρμά Αλκίνοο από Αντώνη!

astakoulis είπε...

Πωωωω μεγάλο πρόβλημα κι αυτό. Είναι δύσκολο να χειρίζεσαι τέτοια κατάσταση. Μήπως την πρώτη φορά ας πούμε της άφησες στην άκρη του μυαλού της καμιά μικρή ελπίδα; Γιατί τα κάνετε εσείς οι άντρες αυτά. Άντε πάρε βαθιά ανάσα και πες πάλι τι είναι να πεις, και νομίζω θα το καταλάβει. Αλλά και να μην το καταλάβει εσύ θα είσαι καλά γιατί θα τα έχεις πει δις. Καλές διακοπές

Ανώνυμος είπε...

αν υποσχέθηκες κάτι τέτοιο, θα πρεπε σαν ΑΝΤΡΑΣ να κρατάς τις υποσχέσεις σου. Δεν υπάρχει κάτι πιο ντεκαυλέ απ αυτούς που τη μια λένε και την άλλη ξε-λένε... με πιάνεις; :)

Αν πάλι είχε ξηγηθεί σταράτα απ' την αρχή, τότε... σου εύχομαι κααααααλές διακοπές!!!!
Πάντα υπάρχουν κάποιοι, που δημιουργούν τραγωδίες χωρίς λόγο. Αυτοί θέλουν να υποφέρουν προφανώς,... c'est la vie!

φιλώ σε
ατίθασο πνεύμα