Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

το ηξερα....

το ηξερα .....αν σας ειχα πει το αντιθετο θα ελεγα ψεματα
το ηξερα και εβαλα ολη μου την τεχνη για να μπω σε εναν αλλο τομεα,πιο αντρικο,πιο βαρβατο εκει που τα παληκαρια χυνουν... τονους ιδρωτα καθε μερα
βαραμε δωδεκαωρα μεσα στον ηλιο και λεμε και ευχαριστω γιατι κατα τυχη δουλευουμε στον  τομεα διπλα στην θαλασσα
θαλασσα βεβαια γεματη λαδι, πετρελαιο και δεν ξερω τι αλλο, αλλα δεν πειραζει.....ξεγελαει το ματι
εχω σκεφτει πολλες φορες να βουτηξω εκει...δεν μπορει....αμα βγω εξω θα εχω αλλαξει,εκτος απο χρωματακι παιζει να εχω βγαλει και λεπια
βεβαια θα εχω την επιλογη αν δεν μου αρεσω να αναψω ενα τσιγαρακι και να γινω φλαμπε
περα απο αυτα εχω απο πανω μου ολες τις φυλες του κοσμου...αμερικανοι,γαλλοι.ολλανδοι,γερμανοι και εναν...ιαπωνα
αυτον τον τελευταιο θα τον βαλω να με μαθει χαρακιρι....θα μου χρειαστει
προς το παρον του μαθαινω ελληνικα εγω που τοσο θελει να μαθει....
μαλαγκας...πουτινα...καριολης και ολα αυτα σε ιαπωνικη βερσιον
μιλαμε για πολυ γελιο...
-ρε του λεω....με την ραδιενεργεια εκανες μπουρδελο την χωρα σου  και ηρθες να μας κανεις και εδω????
αργησες.....σε προλαβαν αλλοι
παιδια να κανετε μπανακια,να πατε διακοπες  και ριξτε και καμια βουτια για μενα....γιατι με βλεπω να πηγαινω διακοπες στις αλπεις για σκι.....
τοτε θα παρω αδεια....
το κερατο μου μεσα....



αυτο κομματι απο καπου το ειδα αλλα δεν θυμαμαι,αλλα μου αρεσε το κοριτσι με το γλυφιτζουρι...



22 σχόλια:

Evie είπε...

ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!

nefelokokkugia είπε...

Kαλή σταδιοδρομία.
Σε νιώθω Γναγ, να το ξέρεις. Και εγώ δίπλα από τη θάλασσα σου γράφω. Καταραμένες διακοπές...
Αν και μάλλον εσύ θα μαυρίσεις γρηγορότερα βέβαια μ΄αυτά τα δωδεκάωρα που χτυπάς.
Μουχαχα

Evie είπε...

Τα καλοκαίρια εδώ θα είναι, υγειά και χρήμα χρειάζεται κανείς για να τα ευχαριστηθεί, μην σκέπτεσαι διακοπές τώρα.

Αν σε πιάσει ο χειμώνας, έλα κάτω στη Δομινικανή Δημοκρατία για διακοπές. Όμορφο νησί, φιλικός λαός κι όμορφες κοπελούδες....πίστεψε με δε θα θέλεις να φύγεις.

D.Angel είπε...

Καλά κουράγια!
Ωραίο και το τραγουδάκι όμως
Εγκρίνω!
Φιλιάαααααα

Astrofegia είπε...

Μπορεί να αλλάξεις και καριέρα...να γίνεις δάσκαλος ελληνικών για τους ξένους!
Χχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Ωραίο τραγουδάκι!

gnostosagnostos είπε...

@ nefelokokkugia κοροιδευεις ε????????

καλαααααααααα.............


καλα να περνας βρε...και οπως ειπα ριξε καμια βουτια και για μενα :)

@evie συγνωμη....στην Δομινικανή Δημοκρατία μενεις??????
πες μου ναι να φουνταρω στα βραχια!!!!!!!

@angel κουραγια ε?
θα χρειαστω εκει...πολλα!

@astrofegia λες να ανοιξω κανενα φροντιστιριο για κινεζους????

χαχαχα!

Gaurakos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=254BdKrMgXo&NR=1

Ορίστε πως κάνεις Seppuku (Χαρακίρι).

Καλημέρα.

zoyzoy είπε...

Μα πού πήγες και χώθηκες Καλοκαιριάτικο μιλάμε για μεγάλο "χώσιμο"!

Μετά όμως που οι άλλοι θα δουλεύουν εσύ θ'απολαμβάνεις:))

Καλό κουράγιο με θαλασσινά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Εσύ μη χάσεις,αμέσως να δείξεις πως κάνουν χαρακίρι!!ππφφφφφφφφφ

γναγν Γιατί παλικάριμ ανοίγεις στόματα; κάνε υπομονή,υπόσχομαι θα κάνω πολλές βουτιές για σένα ,και από μαύρισμα, ένα σου λέω ούτε ο Καρεμπε με πορτικαλί μαγιό!!!

dsquared είπε...

kaνουμε μπανια μην μου ανησυχεις.
α ναι και εγω καπου το ειδα και κολλησα τοσο με το γλυφιτζουρι που αγορασα απο το super market merika σε γευση καρπουζι!

din

korinoskilo είπε...

γιατι ρε φιλαρακι ασχημα ειναι το χειμωνα στις αλπεις??? ε? Ε?

εχεις παει???
να πας ειναι πανυπεροχα....

και εγω δεν τον εχω βρεξει ακομη.. αν σε παρηγορει :Ρ

φιλιααα

Ανώνυμος είπε...

Dld eisai apo kato? katholou kako na to ksereis... :P ;)

Lonely

p.s. stamatiste na mathenete tous ksenous ton oro malaka...de mporoyme na brisoume ta afentika mas... hahaha

gnostosagnostos είπε...

@gaurako στημενε αφου εχω δασκαλο ρε!
τι να τα κανω τα βιντεακια??:P

@zoyzoy απο απολαυση αλλο τιποτε....
το τωρα ειναι το θεμα,στις παραλιες με τα μπραζιλιαν...μετα δεν θα εχει !

@φουλη σε ευχαριστω! :)
ποτε προλαβες και εγινες αραπινα βρε????
αυτα ειναι!!!

@din γλυφιτζιουρια αυτα τις κοπελας ειναι ωραια...με τα κερασακια!
ασε εγω θυμηθηκα αυτα με το μηλο μεσα!!!

@κορινα και εσυ στην ιδια μοιρα εισαι????
κακο αυτο!
καλες οι αλπεις δεν λεω...αλλα δεν εχει στριγκακια!

@lonely καθολου κακο το ξερω... ;)
ειδικα αν εχεις παρτενερ που το κατεχει ειναι οτι καλυτερο...

τι να του μαθω....αυτα θελει!!!

Statler ή Waldorf είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=fdsg0FbLnMM&feature=player_detailpage

αφιερωμενο...και που εισαι ακομα ετσι? Εχουν γινει πραματα και θαματα...σε περιμενω στις Αλπεις καλο μου και ταπεινο μου παιδι...

μπιζου...

σταλιν

Λόλα είπε...

Και εγω το ηξερα οτι θα σε παρουν στη δουλεια.. :)
Καλη υπομονη και με τοσα λεφτα που θα βγαλεις κανε μας κανα δωρακι.. :Ρ
χαχαχα!

!sweety! είπε...

Καλές δουλειές & με πολλές γυναίκες το χειμώνα στις Άλπεις!;)

astakoulis είπε...

Καλά ρε αχάριστε, έχεις δίπλα σου το κύμα που μυρίζει πετρέλαιο και τη γκόμενα με το γλειφιτζούρι και θες και διακοπές;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Εισαι καλά γνωστουλη μου;

gnostosagnostos είπε...

@stalin ερχομαι...

ξερεις.......σκι? :P

@lola βλεπεις τι λουκι τρωω ε???
ναι..φερε μια βαλιτσα να τα βαλω μεσα....
τι δωρο θες???

@sweety τι να τις κανω το χειμωνα???
τωρα ειναι ευκολες!
χαχα!

@astakoulis εσυ που θα πας διακοπες?
για να αλλαξουμε αν ειναι :P

@coula για την ωρα καλα ειμαι.....:)

!sweety! είπε...

Να ζεσταθείτε μαζί βρε γναγν...!;)
Θα τις κατεφέρεις και το χειμώνα εσύ...

spacefreak είπε...

Εξαίρετη η Nadler. Ακόμα θυμάμαι εκείνη τη χειμωνιάτικη βραδυά μαζί της στο Κουκάκι.

Stella Fox είπε...

ωραιο τραγουδι.... παω να κάνω μια βουτιά , για σένα. ;)