Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

κωμωδια....

οσο σοβαρο ειναι το εργο που βρισκομαι,τοσο κωμωδια ειναι ολοι οσοι δουλευουν εκει
σημερα μετα απο 3 μερες μας εφεραν τουαλετα...πριν προτιμουσα να τα καταπινα παρα να εμπαινα σε αλλες,γιατι σε ενα και μοναδικο ντου που εκανα σε μια, κοντεψα να λυποθυμισω
μας την φερνουν που λετε,την βαζουμε σε μια γωνια,την κλειδωνω και παω να κολλησω
καποια στιγμη βλεπω εναν τυπο,βαζει ενα κλειδι στην κλειδαρια,ανοιγει την πορτα και μπαινει μεσα! Αφου μας ...χεζει βγαινει σαν κυριος και φευγει....
-εεε,ρε μαστορα,,,εδω βρηκες???
-τι να κανω ρε....
-τι τι να κανεις? οτι ηταν το εκανες.....μας εχεσες
ελεος....
μετα εβαλα τον βοηθο σε ρολο πορτιερη και τους "εκοβε " ολους
αυριο κανονισα ΚΑΙ λουκετο

φωναζω τον φιλο μου τον makoto (ο ιαπωνας....)
-makotooooo......
-i m coming ...μαλακα!
-οχι εγω μαλακα ρε!οι αλλοι....εγω dimitri
 θελει αρκετα μαθηματα αυτος....

η αληθεια ειναι οτι εκει μεσα κυκλοφορουν αρκετες και ομορφες μηχανικατζουδες (ορολογια μαστορων....) που στην ουσια σε ελεγχουν
μικρες ειναι,δεν ξερουν τιποτα και οπως καταλαβαινετε ευκολα αντιμετωπισιμες
σε μενα ομως μου ετυχε μια μεγαλη....που ξερει
σημερα μου ελεγε ενα καρο μαλακιες
θα κανεις αυτο,το αλλο,το παραλο....αυτα θα τα κανεις ετσι και καθε μερα θα περναω να τα βλεπω....εχεις να πεις τιποτα?
-ναι...ποτε θα πας διακοπες?
στραβομουτσουνιασε και εφυγε

και ειναι μονο η αρχη......

17 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Μια ερώτηση και μια παρατήρηση:

Θαλαμοφύλακα στις χέστρες(σόρι για τη λέξη)σε έκαναν που έχεις και κλειδί και ελέγχεις ποιος μπαινοβγαίνει?

Επίσης θα σε συμβούλευα να είσαι καλύτερος στη διδασκαλία των ελληνικών να μην σε βρίζουν οι ίδιοι οι μαθήτες σου κιόλας!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Να ΄σαι καλά με έκανες και γέλασα, το είχα ανάγκη! :)))

Ανώνυμος είπε...

na sai kalo paidi me tin afentikina... mporei na sou grapsei kana sxolio hahahaha

Lonely

!sweety! είπε...

Χέσιμο εις διπλούν δηλαδή...
Χαχαχα!!!

Μαύρο καλοκαίρι ρε γναγν...Να είχες καμιά μαύρη τουλάχιστον να παλευόταν...

P.S.:Καλά ο Ιάπωνας θέλει πολλά ιδιαίτερα!!!

D.Angel είπε...

Αντε καλή αρχη βρε
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αυτή η μηχανικατζούδα είναι καμιά ξενέρωτη,πολύξερη,αγάμητο σκουμπρί, που μένει στα εξωτερικά και έχει άποψη για όλους και όλα; εεελεος, μπουχτίσαμε από δαύτες.....
Πες της μια χαρά είναι η θεωρία,έλα να σε μάθω την πράξη,τότε δεν θα σου ξανά κολλήσει!!!
Κουράγιο καρδιά μου, θα έρθουν καλύτερες μέρες,και οι διακοπούλες που τόσο ποθείς...φιλιά...

zoyzoy είπε...

Και το χέσιμο με έλεγχο δηλαδή!
Δεν πιστεύω να μπαίνετε με ταυτότητα:))

Κάνε κανένα κονέ με τις μικρές να περνάς ζάχαρη τις επόμενες μέρες!
Σιγά μη σου ξεφύγουν:))

Καλή δύναμη θα περάσει και αυτό που θα πάει?

ΗΩΣ είπε...

Επειδή έχω εμπιστοσύνη στα ένστικτά σου, ξέρω ότι δεν θα την πέσεις στις πιπίνες αλλά σε αυτή που σου την λέει. Άντε, καλή τύχη...
Υ.Γ. θα έρθω από εκεί να τους δείξω πώς ανοίγουν το λουκέτο με φουρκέτα, να στρώσεις χαρακτήρα! Που θα κάνεις και face control στις ανάγκες του κόσμου!

Evie είπε...

Αχα χα χα ... ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ!

και τι μου θύμησες!!!! Οικογενειακές διακοπές στην Ελλάδα με τα παιδιά. Ώρα να πάμε τουαλέτα στο σταθμό λεωφορείων Χαλκίδας. Τόση ΜΠΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, που ήταν αδύνατον να τον μεταχειριστούμε, τα παιδιά αηδίασαν έτοιμα για εμετούς.

Ζητά ο σύζυγος τον προϊστάμενο, έρχεται... ο σύζυγος του μιλά πολύ ωραία για την βρωμιά και την μπόχα.

Ο άξεστος προϊστάμενος... με την γαϊδουροφωνάρα του και την βλαχιά του απαντά...

E, ΡΕ ΚΑΜΠΙΝΕΔΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΡΕ.. ΝΑ ΒΡΩΜΑΝΕ CHANNEL???????
ΧΑ ΧΑ ΧΑ τώρα γελώ, αλλά όχι τότε.

Δεν μου λες μια που τους παρακολουθεις για νούμερο 1 η 2, παρακολουθεις κι εάν πλένουν χέρια?

ΚΑΛΟ Π-Σ-Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

gnostosagnostos είπε...

@astrofegia απλα την εχω απεναντι μου ....
που θα παει ....θα μαθει ο τρελοιαπωνας

@lonely λες????
χαχαχαχα!

@sweety δεν μου αρεσουν οι μαυρες.....:)
θα την παλεψω παντως....
θα μαθει....που θα παει

@angel καλα αρχισα ε?? :P


@FOULI οχι μωρε....απλα αυτη ξερει μερικα πραγματα παραπανω απο τις αλλες
για αγαμητη.....χμ.....δεν νομιζω γιατι παιζει και το ματακι της...
θα δειξει το μελλον :)

@zoyzoy χωρις ταυτοτητα δεν πας πουθενα!
χαχα!
οσο για τις μικρες δεν νομιζω...εχουν απλωσει τεραστια τοιχοι αμυνας,γιατι μην ξεχνας εκει υπαρχουν 3000 αντρες.....

@ΗΩΣ οχι βρε!!!
τρελαθηκες??
να την πεσω σε αυτη????
παπαπαπ!!!!

ε οχι και να χεζουν στην τουαλετα μου!!!!
ελεος!!!

:)

@evie χαχαχαχα!!!
ωραιος ο προισταμενος!
χερια δεν πλενουν....δεν εχει νυπτηρα :)

Ανώνυμος είπε...

Εν ολίγοις...

χέστ(ρ)α κι άστα.

gnostosagnostos είπε...

το κακο ειναι οτι δεν τα χεζω εγω!

αλλοι ερχονται και το κανουν:P

korinoskilo είπε...

γι αυτο σε λεω ... πανε ελβετια που και οι δημοσιες τουαλετες λαμπουν!!!! :ΡΡΡρ
λολ
τελεια περνας ρε... ΔΕ σε ζηλευω ... εχω τουαλετα πεντακαθαρη...πανε να χεσεις:ρρρρ

φιλια

Ανώνυμος είπε...

Πάρε ενα μπεμπιλίνο και μην ασχολεισαι αλλο με την τουαλετα!!!!

Αι χεσου πανω σου και χεσε μας κι εμας!!!!!

Δραπέτης είπε...

Για το θέμα τουαλέτα καταλαβαίνω απόλυτα!

Ο Ιάπωνας έχει πολλή πλάκα!

Καλημέρα! :)

gnostosagnostos είπε...

@korina στην ελβετια μου γυρνας εσυ βρεεεεε!!!!

@coula χμ....καλη ιδεα....τι μαρκα λες??? :P

@δραπετη πες τα....οι κοπελες δεν ξερουν

ο ιαπωνας ειναι ολα τα λεφτα και καλο τυπακι
οτι ξερει στο μαθαινει....σε λιγο θα τον βαλω να κανει χαρακιρι

korinoskilo είπε...

πολυ θα το θελα...
αν πας ριξε ενα σφιριγμα :ρ

Gaurakos είπε...

Ζόρικο το γκομενάκι γναγν. Αλλά σου έχω μπέσα εσένα, θα τη βρεις την άκρη...;)