Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

μουτζα

της προηγουμενη εβδομαδα,καθως περπατουσα επεσε το iphone κατω και εγινε χιλια κομματια...
λεω ας παει στο καλο,δεν ειναι το πρωτο και ετσι οπως παω δεν θα ειναι το τελευταιο
το φτιαχνω και παω να το συνδεσω με το mac
παταω το κουμπι να ανοιξει...........
ξαναπαταω......
ξαναπαταω.....
δεν.....
τι σκατα....
παει και αυτο.....θελει τον μαστορα του
παω σε ενα μαγαζι και με περιμενε μια τυπισσα απιστευτη...
τυχερο το mac..
μου δινει ενα αλλο λαπτοπ να κανω την δουλεια μου και παω σπιτι να μπω στο blog
παω να μπω....
δεν.....
ξαναπαταω...δεν......
μπανω στο mail..... μου ελειπαν τα μισα
μου στελνει η google ειδοποιηση οτι μπηκε μια ip απο κινα στον λογαριασμο μου
τι διαολο....πηδηξα καμια κινεζα και την παρατησα?
δεν θυμαμαι....
μετα απο mail,sms το προβλημα φτιαχτηκε
σημερα πηρα και το mac και ολα καλα...

μεσα σε ολη αυτη την καντεμια,ειχα και μια προταση απο εναν φιλο να ανοιξουμε μια εταιρια ειπα το ναι και ξεκιναω
μεχρι στιγμης δουλευω μεχρι αργα το βραδυ, μπας και καταφερουμε να ανοιξουμε μεσα στον αυγουστο
η πρωινη δουλεια οσο παει γινετε και πιο πιεστικη
χθες ο ιαπωνας μου λεει
-dimitris μολις τελειωσουμε θα σε παρω να παμε στην χωρα μου
-ναι,του λεω....παρε μου ενα κιμονο και ερχομαι...



23 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Έλα ρε σιγά!!!! Σκέψου πόσες γκατζετιές θα γεμίσεις στο Γιαπωνία...

Gaurakos είπε...

Σε βλέπω να σου το κάνει το Seppuku ο Κινέζος. Δεν το γλυτώνεις.
Ήθελα να ξερα τι θα τα κάνεις τα λεφτά και ανοίγεις τ΄λοσες δουλειές ρε γνωστέ.

Astrofegia είπε...

Είδες? Σιγά-σιγά, όλα βρίσκουν το δρόμο τους! ;)
Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις, γναγν! :)

gnostosagnostos είπε...

@marco ειχε παει φιλος εκει και απογοητευτικε
χαλια λεει...εμεις εδω ειμαστε πιο μπροστα
ασε που η ζωη ειναι ρομποτικη
τι κανεις εσυ ρε?καλα εισαι?

@γαυρακο προς το παρων τα βαζω σε σακουλες και τις εχω στο υπογειο :P
δεν εχω πολλα ρε συ....ειδικα τωρα που τα εσπρωξα εκει που σου ειπα...

@astrofegia εμεις τον χανουμε τον δρομο μου φαινεται....ολα καλα παντως,δεν το βαζουμε ποτε κατω

nefelokokkugia είπε...

Μας εφτυσαν Γναγ μου. Οι οχτροι μας λυσσανε απο ζηλια γιατι ειμαστε γαμω τα παιδια. Ευχομαι να παει καλα η νεα σου δουλεια και ολα να στρωσουν γρηγορα.

ΜaRioNaSTRo είπε...

Δεν έχω καταλάβει τι συνέβη με το λογαριασμό σου; Και τι είδους ειδοποίηση σου έστειλε το google? Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο!

Πάντως έχεις...στοχευμένη γκαντεμιά με επίκεντρο την τεχνολογία! Πάλι καλά...!

Τα φιλιά μου

gnostosagnostos είπε...

@nefelo ηδη στρωνουν..οσο για τους οχτρους αστους να σκανε γιατι εκτος απο γαμω τα παιδια,ειμαστε και καλα:P

@ ΜaRioNaSTRo μπηκαν στο mail μου και απο εκει στο blog
η google σου στελνει ενα μνμ οτι μπηκε μια ip απο ενα μερος ασχετο με σενα
μετα σου στελνει ενα sms με αλλους κωδικους για να επιβεβεωσει οτι εισαι εσυ και μετα προχωρας οπως σου λεει
αν εχεις χρονο και γνωσεις μπορεις και να βρεις αυτον που σε χακαρε,αλλα σιγα μην ασχοληθω

Ανώνυμος είπε...

Good luck boy se oti kai an kaneis, mia kai tha ti xreiasteis... to egxeirima einai diskolo an einai stin Ellada alla an anteksete tora se liga xronia tha eiste jet... kai pali kales douleies!!

Lonely

Evie είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ.

ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΚΕΙΣΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ :))
ΚΑΛΟ Σ-Κ!!!

zoyzoy είπε...

Βλέπω μεγαλώνει η χάρη σου και απλώνεται στον πλανήτη:))

Μα σκιάχτηκα και'γω που μπήκα και δεν το βρήκα το βλόκι σου!

Αντε και με το καλό στη νέα σου δουλειά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλές δουλειές!! δεν είπαμε να μην λες πολλά και σε γλωσσοτρώνε,θα χρειαστείς υπαλλήλους; σφύρα κατά δω...
Φιλιά πολλά..

Manouli είπε...

Epixeirimatia mou esi! Na mas kaleseis sta egainia, ok?
Filia apo to Aigaio!

elena porcupine είπε...

Ε, όχι!!!
Μην ξαναπάρεις mac!!!Θα μας καταστρέψεις τη δήμη μας πια!!! :-Ρ

Και όλα κι όλα!Ιαπωνία μόνος δεν πας!Θα έρθω και πες του Γιαπωνέζου να στρώσει 2 κρεβάτια!!!

:-)

ΥΓ.Όνειρο Ζωής αυτό το ταξίδι!!!

elena porcupine είπε...

*δήμη=φήμη

Εκτός των άλλων τρομακτικών μου προσόντων, φτιάχνω και νέες λέξεις!!!

Χιχιχι!!!

gnostosagnostos είπε...

@lonely σε ευχαριστω ..
πολυ δουλεια θελει για αρχη και μετα βλεπουμε
λεμε οτι θα παμε καλα
θα δουμε....

@evie σε ευχαριστω και θα προσεχω:)
αν καταφερουν να μου φορεσουν κιμονο τοτε παει...χαλασε ο κοσμος:)

@zoyzoy παραμεγαλωσε μου φαινεται....
ακους εκει απο.....κινα
ελεος δλδ! :)

@foyli υπαλληλινες με κοντα φουστακια θα χρειαστω :)))
σε ευχαριστω....

@manouli αυτο φοβαμαι....εγω επιχειρηματιας?????
γαμισετα...:)))
αχ αυτα τα δροσερα φιλια!

@ελενα εχω την aple στην μπουκα.....
τι να κανεις ιαπωνια βρε?
ειναι μικροτσουτσουνοι αυτοι:P

Miss Pink είπε...

τι δουλειά είναι δεν μας είπες και ανησυχώ...
είσουν που είσουν κανόνισε να σε αποτελειώσουν χιχιχι...
πωωω τώρα που θα είσαι και boss στα πόδια σου όλες
χαχαχα
ΓΚΟΥΤ ΛΑΚ μάι ντίαρ :)
και άλλο κακό να μη σε βρεί :Ρ

gnostosagnostos είπε...

καμια καλη γραμματεα εχεις????

χαχαχα!

Miss Pink είπε...

δώσε λεφτά για πλαστική, bodyline και λίφτινγ και έφτασααααααααααα :ΡΡΡΡ

gnostosagnostos είπε...

αμαν...εσυ θα μου κοστισεις πολυ!

χαχαχα!

Miss Pink είπε...

γράφτα στον ΙΚΑ που κάνει και καλή δουλειά :ΡΡΡ

D.Angel είπε...

Αντε με το καλό βρε!
Καλές δουλειές!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

ωωωω! ωραία νέα...
για γκατζετάκια ποτέ δε στεναχωρέθηκα, είμαι της άποψης πως έφτασαν στα χέρια μου για να τα χαλάσω μία μέρα! :Ρ

όσον αφορά τη μουσική σου επιλογή... εγώ στο ξαναλέω: Αυστρία πρέπει να ρθεις!
google-αρε τον Καρουάν και θα δεις τι εννοώ!

φιλιά - απ' το κοσμοπολίτικο Λουτράκι αυτή τη φορά! :)

gnostosagnostos είπε...

@miss ολα και ολα...σςν θςλω μπλεξιματα με ικα!

@σε ευχαριστ αγγελε μου!

@ατιθασο ουτε και εγω με τα βρωμογκατζετακια
ολα στα χερια μου ψωφανε!
τι κανεις λουτρακι βρε???