Τρίτη 21 Μαΐου 2013

δωρητες μαλακιας

μπαλκονι,ηρεμια μετα απο καιρο
εχω αναψει δεντρολιβανο για τα κουνουπια και αμα δεν με πανε μεσα, να με χεσετε
η μυρωδια ειναι made in mpafo,την δουλεια του ομως την κανει και με το παραπανω
αμα δεν τα διωχνει,σιγουρα τα μαστουρωνει...
εμαθα τυχαια οτι εχουν ψηφισει η τελεμεδες που εχουμε για πολιτικους,νομο που μας κανουν ολους δωρητες οργανων και αμα δεν θελεις τοτε πρεπει να τρεξεις να συμπληρωσεις κατι χαρτια,να δηλωσεις οτι ΔΕΝ θες να εισαι
στην αρχη δεν το πιστεψα,αλλα οταν ρωτησα βουλευτη,μου ειπε οτι ειναι ετσι
σε λιγο θα μας βαζουν και καποτες στο παπαρι μας,για να μην κολλαμε αρωστειες,να μην κανουμε παιδια,χωρις να μας ρωτανε
σαν τα μπουρλελα ειμαστε που τα μετανομασαν σε στουντιο...



6 σχόλια:

paliokoritso.... είπε...

Είμαι υπέρ της δωρεάς οργάνων,αλλά όχι χωρίς τη θέληση του άλλου.Και γενικά είμαι πολύ ευαισθητοποιημένη σε αυτό το θέμα,γιατί έχω έναν αδερφό ο οποίος περιμένει για μόσχευμα,αλλά παρ'όλα αυτά,συμφωνώ ότι κάποιος πρέπει μόνος του να επιλέγει αν θέλει ή όχι να δώσει.Κι εγώ θέλω να δώσω όργανα,αλλά όχι να μου τα πάρουν με το έτσι θέλω.Να τα πάρουν μόνο επειδή ΕΓΩ το ήθελα.
Φιλιά

Evie είπε...

Συμφωνώ μαζί σου!!!! Εθελοντικός και ΒΕΒΑΙΩΣ, αλλά νομίμως να κάνουν κουμάντο σε άλλων σώματα ΌΧΙ, τι είναι κομουνιστικό το κράτος και η δημοκρατια και τα δικαιώματα πάνε κατά διαόλου?

Πριν από χρόνια το έβαλα στην διαθήκη μου μέσα και μόνο η οικογένειά μου το γνωρίζει, χαρτί δεν υπογράφω, όταν έρθει η ώρα η οικογένεια θα το αποφασίσει κι όχι οποιοσδήποτε άλλος.

Fri είπε...

Μας πήραν τις συντάξεις, μας πήρανε τα σπίτια, μας πήρανε τα βρακιά, καιρός να μας πάρουν και τα μέσα μας να τελειώνουμε!

Miss Pink είπε...

Πλάκα κάνεις???
δεν το άκουσα γιατί τελευταία αρνούμαι να δω ΤιΒι...
βλάπτει σοβαρά την υγεία μου :Ρ

είμαι υπέρ της δωρεάς οργάνων αλλά ποτέ δεν θα υπέγραφα χαρτί να το κουβαλάω επάνω μου και σε ένα (χτύπα ξύλο) τροχαίο να μην ασχοληθεί κανείς να με σώσει για να πάρει 5 φράγκα παραπάνω... το ξέρουν οι γύρω μου και αυτό αρκεί όπως λέει και η EVIE...

όλα τα στρώσαμε και αρχίσαμε τους νόμους πολυτέλειας..
παπαριές!!!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Είναι πολύ σοβαρό το θέμα
και άκρως αγχωτικό.
Έχω τη Δήλωση 'Αρνησης αν ενδιαφέρεστε: ΕΔΩ

[και προσοχή αν είστε νέοι, ακμαίοι και ποδηλάτες ]

zoyzoy είπε...

Τι κάνεις εσύ και το μωρό σου?
Μεγαλωνετε??
Καλή ,Δημιουργική χρονιά εύχομαι γεμάτη υγεία και δύναμη για σένα και την οικογένειά σου!

Με φιλιά γιορτινά!