Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

βροχη απο μπινελικια

5:30 χαραματα και εκει που εχω απο κατω την penelope (μην πειτε τιποτε,εγω αυτη γουσταρω!)
ακουω ....jumbo να πας...γιατι θα ηθελες σαν τρελος να ησουν πιτσιρικας,jumbo να πας,jumbo να πας...jumbo να πααας! τι εγινε?
εβαλαν διαφημησεις και στα ονειρα????
ελεος!
μετα απο μερικα  @$#@$%%$&#! συνειδητοποιω οτι εβαλα στο ξυπνητηρι και λαθος ωρα και ραδιο!
σηκωνομαι και πριν προλαβω να παω τουαλετα να ριξω λιγο νερο στα μουτρα μου μπας και ξεπερασω το σοκ χτυπαει το κινητο...
γουρλωνω ματια και βλεπω στην οθονη....τυραννος
ωχ...πρωι πρωι...
-ναι..
-ελα γρηγορα στο μαγαζι γιατι πλημμυρισαμε!
μπαινω στο αυτοκινητο και βουρ στον λακκο με τα κωλοδαχτυλα
φτανω και βλεπω το αλλον σε μια κατασταση αμοκ να βριζει οποιον εβλεπε και μερικοι ατυχοι να σπρωχνουν τα νερα εξω
πλωτα λεγετε αυτο στον στρατο...
ρε τους μαλακες..λεω...
-τι καθεσε? μπες μεσα και δες τα μηχανηματα!
τι ηθελα και μιλησα....
μπαινω μεσα και παω στα μηχανηματα με τα νερα να εχουν φτασει στην γαμπα μου
τον ακουω και λεει  βαλε να δεις αν δουλευουν
τι λεει ο μαλακας ????
αν σηκωσω τον διακοπτη ολοι θα παμε στο διαολο να του κανουμε παρεα!
μετα απο τρεις ωρες και βρεγμενοι μεχρι τα μυδια μας επιτελους τα βγαλαμε
ωρα για καφε.....
λοιπον σημερα θα πας να φορτωσεις το αμαξι γιατι τεταρτη παμε γιαννενα
γιαννενα σημαινει δουλεια σε εξωτερικο χωρο,πολυ βαρια και δυσκολη
-μα καλα δεν μπορει να καθυστερισει?
-οχι!  θα ερθω και εγω να την τελειωσουμε γρηγορα γιατι μετα εχει πολυκαστρο....
τωρα εδεσε το γλυκο....
αυτα ειναι ......καλη εβδομαδα να εχουμε...

24 σχόλια:

mahler76 είπε...

εμ αφού είναι γνωστό πως η ατάλαντη η Πενέλοπε είναι μεγάλη γρουσουζιά αν την δείς να την γαμάς.

gnostosagnostos είπε...

@mahler ειπαμε....δεν γαμαμε παντρεμενες!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα

Μη μιλάς καθολου!
Δουλιτσα να υπαρχει...

χαχαχαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

γιατί η Πενέλοπε είναι ανύπαντρη?

gnostosagnostos είπε...

@coula αρνουμαι!
εκει μας καταντησαν...να λεμε παλι καλα που εχουμε δουλεια και ας μας γαμανε!

@mahler στα ονειρα δεν υσχυει ο νομος με τις παντρεμενες:P

Ανώνυμος είπε...

Ε καλα γνωστε, και τι θα κανεις δηλαδη;

Να πηδας μονο τη Πενελοπε, δυσκολο μου ακουγεται, εκτός αν την βαζεις να σε πληρώνει!

Τοτε σταματα τη δουλειά κι άνοιξε μαγαζι!

:ΡΡΡΡ

gnostosagnostos είπε...

@coula μαγαζι για απαιτητικες κυριες
χμ...καλο μου ακουγετε :P

elena porcupine είπε...

Εγώ απ´ όλο αυτό κρατάω το Πολύκαστρο!20 λεπτάκια από κιλκίς!!!χιχιχι!
Ο καθένας με τον πόνο του!

Φιλιά!

Я верю в Сталина είπε...

Ε αφού έχει ο ακατανόμαστος γεννέθλια σήμερα, τί περιμένεις;;;;;

Βαγγέλης είπε...

στα πλωτα καλυτερα ηταν ρε μαλακα!!
Δεν γαμουσαμε καμια Πενελοπε πριν η μετα απο αυτα, οποτε δεν μας κακοφαινοταν τοσο! χαχαχα

gnostosagnostos είπε...

@porsupine πονεμενη μου εσυ!:P

@marco σοβαρα ρε συ????
ειπα και εγω........
φτου φτου φτου...!

@βαγγελη μαλακες ηταν να μας εδιναν και καμια πελεποπε?
εκει...με τις σκουπες και τα λάστιχα....

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Τα ίδια σκατά μας πάει. Ρε πούστη μου, δεν ψωφάει ο δρακουμελ μπας και δούμε άσπρη μέρα.

Θενκς ρε μωρό...Ξέρεις εσύ!

elena porcupine είπε...

Λέγε με Έλενα...τόσα σχόλια ακόμα να το μάθεις!!! χιχιχι!!!

PORCUPINE=πορκιουπάιν χωρίς "σ", γκέγκε?

:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε συ τι σου έκανε η Πενέλοπε? τα @@@@@@δια στα έκανε μύδια?ααα καλά!!!
και που είσαι ακόμα!!
Το απαγορευτικό για τις παντρεμένες να το κρατάς και στον ύπνο σου, γιατί βλέπω,και το Λάκη να γίνετε λαστιχάκι,άντε σφεντονάκι στην καλύτερη.....
καλημέραααα ....

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται ……
Έτσι δεν λένε ?? και έτσι πάει !!!

zoyzoy είπε...

Μην γκρινιάζεις λίγες μέρες μακριά απ'την παντρεμένη καλό θα σου κάνει!
Να'ρθεις στα ίσια σου παιδί μου:))

gnostosagnostos είπε...

@γαμαει και δερνει αλυπητα ο δρακουμελ θα μας θαψει ολους ρε!
κατι πινει αυτος και δεν μας το λεει....
με ευχαριστεις για μια ασφαλεια????:P

@ελενα δεν τα παω καλα με τα ξενικα και το ξερεις!:P

@ΦΟΥΛΗ χαχαχα!
το παιδι λαστιχο λες να καταντισω???
παλια με ελεγαν αρχοντα των δαχτυλιδιων απο το δαχτυλιδι του durex :P

@ονειρο και να μην ειναι φροντιζω να γινει :)

@zoyzoy εγω να ερθω στα ισα μου??
δεν νομιζω!

astakoulis είπε...

Τίποτα από αυτά δεν είναι η αιτία του κακού. Δεν είχες γίνει έτσι αν πηδούσες (την Πενέλοπε) που και που. Άντε τώρα στο jumbo να πάρεις καμιά χρωματιστή γαλότσα και.. καλό ταξίδι. Φιλάκια

Miss Pink είπε...

καταρχήν μισώ τις διαφημίσεις του jumbo.. έχουν βρει ρε παιδί μου μια χορδή στο μυαλό μου και την παίζουν σόλο όποτε τις ακούω!
κατα δεύτερον πως γίνεται όπου πας να έχει υγρασίες :Ρ
και τρίτον... ωραίο αφεντικό ρε!
νερό μέχρι τη γάμπα κι αυτός να θελει και τη ΔΕΗ βοηθό??? :Ρ

Dreameraki είπε...

Τελικά τι γίνεται ρε;;Ολοι μπινελικιάζαμε εκείνη τη μέρα;;
Μια απ'τα ίδια κι εγώ
-Χωρίς Penelope-!!!

Λόλα είπε...

Ααααα... γι αυτο χαλαγε ο κοσμος εδω προχθες απο τα μπουμπουνητα...
Εσυ ησουνα που εβριζες ε? :Ρ

Φιλια! :)

Σοφία είπε...

Ξέρεις σε τι φάση έχω φτάσει; Ας είχα δουλειά, φυσιολογική δουλειά και ας μου έβγαζαν κι έτσι την πίστη!!!
;-)
Καλό ξημέρωμα άγνωστε!

gnostosagnostos είπε...

@astakouli αυτη η εμονη μου με τις ισπανιδες φταιει,οχι εγω!

@miss pink δεν ειναι φοβερο αυτο με τις διαφημησεις του τζαμπο?
απο την πολλη υγρασια εχουμε μουχλιασει ρε συ!:P
οσο για τον αλλον.....αστα να πανε

@you may say i'm a dreamer το ριχνεις που το ριχνεις το μπινελικι,παρε και κανεναν γκομενο ρε συ! :P

@lola εγω και ο διας ενα πραμα...::P

@σοφια ειναι κακο αυτο...
εκει μας εχουν φτασει δυχτηχως...

Σοφία είπε...

Και μη χειρότερα...