Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

τελευταιος των μοικανων...


Λετε να αποτελω το τελευταιο δειγμα ελληνα πολιτη που δεν χρωστα σε κανεναν?το συνηδητοποιησα χθες τρωγωντας για αλλη μια φορα αυτα τα καταραμενα καλαμαρακια (αχ αυτη η νυστεια)και μιλωντας με εναν φιλο που μου ελεγε οτι ο σκοπος του ειναι να ξεχρεωσει και αυτος καποτε.Μα καλα εγω που εχω ξεχρεωσει τι σκατα κανω? με επιασε κρυος ιδρωτας, ανγχωθηκα,να παρω καινουργιο αμαξακι?σπιτι?laptop?εστω ενα xbox?(το τελευταιο το πηρα δεν κρατηθηκα)Ρε παιδια μηπως μας εχουν βαλει στο dna μας το ..πρεπει να χρωστω!Αι στο διαολο παλιομαλακες!δεν προκειτε να ξαναβαλω δοσεις εστω και αν η πρωτη δοση ειναι το 2019 και στα παπαρια μου η κριση και η ξεκριση ε να!!!

5 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ δεν είχα ποτέ μου χρεός. Δεν είχα και ποτέ μου πιστωτική βεβαίως βεβαίως.

kou-kou είπε...

είσαι κελεπούρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

dsquared είπε...

Δεν εχω παρει ποτε μου δανειο ουτε πιστωτικη... πως με βρισκεις;

Din

gnostosagnostos είπε...

αρα κοιμομαστε μια χαρα....:P

dsquared είπε...

Σαν τουβλο λεμε!
din