Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

ισως να ειμαι ο μονος ελληνας που πληρωνει 2 ! ασυμαρτες συνδεσης ιντερνετ και δεν εχω ιντερνετ παρα μονο στην αθηνα, για την τελλας το περιμενα μιας και απο τον πρωτο μηνα δεν ειχα ουτε καν στην αθηνα,μετα απο πολλα παραπονα και πολλες επισκεψεις στα καταστηματα τους καταφερα να με γραψουν εντελως στα αρχιδια τους και αφου τους εγραψα και εγω (αλλα το παγιο παγιο..)πηγα στην cosmote.Μια χαρα ξεκινησα και τωρα τελευταια αρχιζει και μου κανει νερα, μη πω πλημμηρες, αφου αρχιζει και με πεταει χωρις λογο και αυτη τη στιγμη σερνετε σαν κουλο ερπετο.Το συμπερασμα ειναι οτι μας δουλευουν κανονικα(δεν βγαζω εξω την vodafone γιατι και απο αυτη ειχα) πληρωνω 52 ευρο τελλας και 40 στην cosmote και δεν εχω ΣΩΣΤΟ ασυμαρτο ιντερνετ και γαμω μετα τις διαφημησεις τους που μας κοροιδευουν ολους μας.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΙΑ........

1 σχόλιο:

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Σας έλειψα. Η Κατερίνα Κασκαντίρη, η ξεκωλιάρα της Κορίνθου είμαι! Πλέον παρέχω υπηρεσίες και Αθήνα αφού 'σπουδάζω' Νομική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών! Τώρα προσφέρω νέες μειωμένες τιμές για να γαμήσετε το μουνάκι μου και το κωλαράκι μου. Επικοινωνήστε στο 6949359843 ή στο katerina_sketo@hotmail.com